شماره اول نشریه اختصاصی مدیریت سوانح

تصویر شاخص
موضوع

اثر زلزله, ایران, بلاهای طبیعی, پیش‌بینی‌های ایمنی, تجزیه و تحلیل خطرات, تغییرات اقلیمی, ریسک, زلزله, ساختمان‌ها, سیل, سیلاب, مدیریت بحران, مدیریت ریسک

انتخاب فرمت فایل

PDF

تعداد صفحات

36 صفحه

سال نشر

1398

شماره

شماره اول

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد در نیم قرن اخیر وقوع سوانح طبیعی چهار برابر شده است. این موضوع فقط در سال گذشته باعث آوارگی حدود ۲۵ میلیون نفر در سراسر جهان شده است که این تعداد سه برابر شمار افرادی است که به دلیل جنگ و درگیری آواره شده‌اند.
ایران نیز در سالیان گذشته با انواع سوانح دست و پنجه نرم کرده است. جالب آنکه هر بار گویی اولین بار است که با چنین شرایطی مواجه شده‌ایم و «غافلگیر» می‌شویم. برای‌مان زلزله، سیل یا برف فرقی نمی‌کند. هربار گویی روز از نوست و روزی از نو.
شاید دلیل اصلی چنین شرایطی این است که مستندسازی مناسبی از وقایع نداشته‌ایم و همه‌چیز سینه‌به‌سینه منتقل شده است. گاهی دستیابی به مستندات رخدادهای گذشته چنان سخت می‌نمیاد که گویی در بعد دیگری از زمان و مکان رخ داده است.
بازخوانی علمی سوانح، ترویج دانش مدیریت بحران و انتقال آموزش‌های مربوطه از اهداف اولیه راه‌اندازی فصلنامه مدیریت سوانح است. این نشریه به پشتوانه اساتید، دغدغه‌مندان و فعالان این حوزه شکل گرفته و از این‌رو است که از دریافت نقطه‌نظرات و راهنمایی‌های ایشان با روی گشاده استقبال می‌کند.
امیدواریم با تهیه و انتشار نشریه‌ای پرمحتوا و جلب اعتماد مخاطبان فرهیخته خود، در مسیر ساختن «شهری آماده» قدم برداریم. در حال حاضر فقط امکان خرید فایل مجله در قالب PDF امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

شماره اول نشریه اختصاصی مدیریت سوانح

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شماره اول نشریه اختصاصی مدیریت سوانح”
قیمت

10.000 تومان

توجه: تکمیل اطلاعات پستی در صفحه «جزئیات صورتحساب» حتی برای خرید فایل‌های دیجیتال در این وبسایت، الزامی است. لطفاً پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید، ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات پستی اقدام و سپس دکمه «ثبت سفارش» را کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. توجه داشته باشید در صورت عضویت در وبسایت، می‌توانید برای همیشه از پنل کاربری خود به فایل‌های خریداری شده دسترسی داشته باشید.

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹تعداد بازدید: 684
قیمت

10.000 تومان

تعداد