0

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات شرکت به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت شرکت هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط شرکت کیمیاخردپارس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت کیمیاخردپارس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های شرکت کیمیاخردپارس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف حریدار یا کاربر

  • خریدار یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت کیمیاخردپارس اقدام کند.
  • از آنجا که محصولات ارائه شده در سایت شرکت کیمیاخردپارس در دو دسته کلی محصولات پستی و محصولات مجازی (دانلودی) ارائه می‌شود، پیشنهاد می‌شود که با عضویت در سایت و تکمیل پروفایل کاربری خود اقدام به خرید نمایید. با این اقدام، کاربر می‌تواند به صورت دائمی به محصولات مجازی و دانلودی خریداری شده از طریق پروفایل کاربری خود دسترسی داشته باشد. بدیهی است در غیر اینصورت و چنانچه کاربر، خرید خود را به صورت مهمان انجام دهد، مسئولیت و عواقب ناشی از گم کردن لینک دانلود و … بر عهده کاربر می‌باشد.
  • خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را جهت دریافت فایل و پیگیری‌های بعدی در فرم خرید تکمیل نماید.
  • بدیهی است مسئولیت عدم درج اطلاعات و مشکلات احتمالی منتج از اطلاعات نادرست، بر عهده کاربر می‌باشد.

تعریف فروشنده و شرایط محصولات ارائه شده

  • فروشنده در این فروشگاه، شرکت کیمیاخردپارس می‌باشد که محصولات قابل ارائه و فروش خود را در صفحه فروشگاه در معرض دید کاربران قرار داده است.
  • مسئولیت‌های مرتبط با انطباق تصاویر و مشخصات ارائه شده در سایت با محصول ارائه شده بر عهده فروشنده می‌باشد.
  • خرید کتاب‌ها تنها به صورت پستی امکان‌پذیر می‌باشد. سفارش‌های ثبت شده پس از دریافت، در اولین روز کاری پس از صدور فاکتور، به اداره پست منطقه تحویل و از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد. هزینه ارسال بر عهده خریدار بوده و در هنگام خرید و ثبت سفارش در پیش فاکتور ارائه شده توسط سیستم، قابل مشاهده خواهد بود.
  • در صورت بروز تاخیر در پردازش و تحویل مرسولات پستی، می‌توانید مراتب را از طریق راه‌های ارتباطی شرکت و یا شماره تماس ۴۴۹۹۱۱۶۷ پیگیری نمایید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه شرکت کیمیاخردپارس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کیمیاخردپارس ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اطلاعات تماس الکترونیک شما در پایگاه اطلاعات شرکت کیمیاخردپارس ثبت گردد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل کاربری خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و تخفیف‌های ویژه یا سایر موارد، امکان دارد کیمیاخردپارس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه شرکت را از طریق تیکت در پروفایل خود به اطلاع مدیر سایت برسانند.

توجه

ثبت سفارش خرید به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده است و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب می‌نماید.

سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت کیمیاخردپارس

سیاست‌های حفظ حریم خصوصی

کیمیاخردپارس با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیت‌های دیجی‌کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
همچنین کیمیاخردپارس ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و فراخوان‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند در پروفایل کاربری خود در این خصوص از طریق تیکت موضع خود را اعلام کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله‌ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

کیمیاخردپارس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت منتشر کرده یا نکند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شرکت می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق‌الذکر به کیمیاخردپارس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تأکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. 
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه شرکت کیمیاخردپارس را از خود سلب می‌کند. 

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که کیمیاخردپارس همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما شرکت حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتاً مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و کیمیاخردپارس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با ما تماس بگیرید.