شماره دوم نشریه اختصاصی مدیریت سوانح

تصویر شاخص
موضوع

ایران, بلاهای طبیعی, تجزیه و تحلیل خطرات, تغییرات اقلیمی, زلزله, سیل, مدیریت بحران, مدیریت ریسک

تعداد صفحات

64 صفحه

سال نشر

1398

شماره

شماره دوم

امروزه جهان با سرعتی شگرف در حال تغییر است. تغییرات در صنعت، تکنولوژی و محیط زیست، عمده این تغییرات است که ردپای آن‌ها در زندگی بشر نیز کاملاً مشهود و قابل لمس است. یکی از این تغییرات که در آینده‌ای نزدیک می‌تواند مشکلات متعددی برای نوع بشر و سبک زندگی وی ایجاد کند، تغییرات اقلیمی است، که البته این دو، اثری متقابل بر هم دارند.
تغییر اقلیم یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های اقتصادی و اجتماعی کشور در عصر حاضر و آینده برای نیل به توسعه پایدار است. بنابراین لازم است در زمینه شناخت پیامدها و روش‌های سازگاری و کاهش اثرات آن اقدامات جامع و منسجم با مشارکت ذی‌نفعان مختلف موضوع صورت پذیرد.
مخاطرات ناشی از گرمایش جهانی و تغییر اقلیم قابل‌شناسایی و برنامه‌ریزی است. پیش‌بینی اقلیمی شامل پیش‌بینی‌های ماهانه، فصلی و سال‌های آینده مهم‌ترین ابزار برای مدیریت صحیح کشور است. پیش‌بینی مخاطرات اقلیمی ازجمله سیل، خشکسالی، سرمازدگی و … از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
نشریه مدیریت سوانح در این شماره با ارائه گزارشی ویژه از ششمین کنفرانس بین‌المللی-منطقه‌ای تغییر اقلیم و مباحث مطروحه، سعی در انعکاس آخرین دیدگاه‌ها، پژوهش‌ها و یافته‌های دغدغه‌مندان و پژوهشگران داخلی و بین‌المللی و اقدامات دستگاه‌های اجرایی کشور در این حوزه داشته‌ است. امید آنکه مورد توجه صاحبان اندیشه قرار گیرد.

شماره دوم نشریه اختصاصی مدیریت سوانح

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شماره دوم نشریه اختصاصی مدیریت سوانح”
قیمت

10.000 تومان

توجه: تکمیل اطلاعات پستی در صفحه «جزئیات صورتحساب» حتی برای خرید فایل‌های دیجیتال در این وبسایت، الزامی است. لطفاً پس از اضافه کردن محصول به سبد خرید، ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات پستی اقدام و سپس دکمه «ثبت سفارش» را کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید. توجه داشته باشید در صورت عضویت در وبسایت، می‌توانید برای همیشه از پنل کاربری خود به فایل‌های خریداری شده دسترسی داشته باشید.

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹تعداد بازدید: 904
قیمت

10.000 تومان

تعداد