کتاب مدیریت بحران سیلاب با نگاهی به سیلاب‌های بهار ۱۳۹۸

تصویر شاخص
وزن 450 گرم
نویسنده

مهدی زارع

نوبت چاپ

اول

سال نشر

1398

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز (جلد نرم)

نوع چاپ

سیاه و سفید

تعداد صفحات

257 صفحه

شابک

978-622-6697-21-7

موضوع

ایران, بلاهای طبیعی, سیل, سیلاب, مدیریت بحران

نوروز ۱۳۹۸ با وقوع سیلاب و بحرانی شدن شرایط در پی بارش‌های سنگین در آخر اسفند ۹۸ و آغاز فروردین ۹۸ همراه شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ بیشترین گزارش‌ها از خرابی‌های ناشی از وقوع سیلاب در ایران دریافت شد. ۲۷ استان از ۳۱ استان کشور از این سیلاب وسیع تحت تأثیر قرار گرفت، به‌نحوی‌که حدود ۱۶٫۵ میلیون نفر از هموطنان از این رخداد آسیب دیدند که در حدود ۲٫۵ میلیون نفر آن‌هایی بودند که سیل در زندگی‌شان خسارت‌های مستقیم جانی و مالی برجای گذاشت.
در کتاب حاضر تلاش می‌شود تا در دیباچه‌ای بر مدیریت بحران سیلاب، به سیلاب بهار ۱۳۹۸ و تبعات آن و نحوه مدیریت بحران آن پرداخته شود. در این کتاب در فصل اول مقدمه، فصل دو تعریف‌های بنیادی، فصل سه سیل در ایران، فصل چهار تغییرات اقلیمی، فصل پنج سیلاب‌های ۱۳۹۸ و در فصل شش به مدیریت بحران سیلاب می‌پردازیم. هدف اصلی این کتاب، فراهم کردن منبعی آموزشی برای مدیریت کاهش ریسک سانحه سیلاب و مدیریت بحران سیلاب است که این کار با نگاه ویژه و مرور سیلاب‌های بهار ١٣٩٨ بر اساس مطالعات میدانی نگارنده انجام شده است.

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مدیریت بحران سیلاب با نگاهی به سیلاب‌های بهار ۱۳۹۸”
قیمت

80.000 تومان

خرید این کتاب تنها به صورت پستی امکان‌پذیر می‌باشد. سفارش‌های خرید پس از دریافت، در اولین روز کاری پس از خرید به پست تحویل و از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند شد. هزینه ارسال بر عهده خریدار بوده و براساس آدرس گیرنده متغیر است.

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸تعداد بازدید: 1554
قیمت

80.000 تومان

تعداد