0

سیاست حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی شرکت کیمیاخردپارس

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://kimiakherad.ir

کیمیاخردپارس با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارشات (بسته به پستی یا غیرپستی بودن محصولات)، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و کلیه فعالیت‌های این سایت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس پستی، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
همچنین کیمیاخردپارس ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و فراخوان‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند در پروفایل کاربری خود در این خصوص از طریق تیکت موضع خود را اعلام کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله‌ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

کیمیاخردپارس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت منتشر کرده یا نکند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شرکت می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق‌الذکر به کیمیاخردپارس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تأکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. 
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه شرکت کیمیاخردپارس را از خود سلب می‌کند. 

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که کیمیاخردپارس همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما شرکت حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتاً مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و کیمیاخردپارس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با ما تماس بگیرید.